2018. november 20., kedd

Szolgálati közlemény

Ez úton értesítem minden kedves és kedvetlen olvasómat, hogy a - jóval korábban taglalt - utódkibocsátási statisztikám a tegnapi napon jelentősen emelkedett, immáron az érettségizett emberfő kibocsátásban is meghaladtam az ott idealizált szintet, amennyiben András fiam hosszas küszködés után végre abszolválta a szóbeli német érettségit kettes szinten és így az utolsó osztályzat is belekerült az éreccségi bizonyítványába. Mellékesen közben önerőből elvégzett egy csodálatos taxisképző tanfolyamot is, sőt, azt mondta, hogy így, hogy már nem kötelező, megtetszett neki a tanulás és eztán mindig fog valamit tanulni.
Kis lépés ez az emberiségnek, de hosszú lépést nekem!

(....mert megérdemlem...)

Aki szerint meg rossz anya vagyok, annak az alábbi rigmust küldeném megfontolásra:

"Aki engem b@szogat,
Kapja be a f@szomat".

Kb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Látogatóm! Köszönöm, hogy elolvastad írásaimat. Véleményedet az olvasottakról köszönettel fogadom.